obrazki
blogi z obrazkami
Nick: Hasło: Zaloguj

Dlaczeg wszyscy się dziwią że wole spędzać czas z chłopakami?

Wszyscy moi znajomi dziwią się że wole poznawać i spędzać z nimi czas. W szkole tego problemu nie mam ale poza... Wtłumaczcie mi co w tym dziwnego

Odpowiedz >
5 0
Zgłoś
naruszenie

Użytkownik


Dodano:
25 lutego 2010 o 10:29
Oglądano: 79
Odpowiedzi: 11
Pytania tego użytkownika
Odpowiedzi do tego pytania

ja wole gadac z chlopakami czasami bardziej mnie rozumieja niz one i nie wiem ale moi chlopacy jeszcze nic nie wygadali co im powiezylam zawsze mnie podtrzymuja jak sie dziewczyny na mnie obraza...;p

5 1
Zgłoś
naruszenie
Napisano: 25 lutego 2010 o 10:39, autor: natkaaaxD55

ja tez wole!! kiedys jka bylam troche mlodsza mialam11 lat to bawilam sie z chlopakami z podworka a dziewczyny mnie wolaly i mowily zebym siez nimi pobawila ze diewcyny to niby maja sie bawic z dziewczynami dlaczego bawisz sie z nim choc do nas!! a ja na to no i co fajniej z nimi nisz z wami a one se poszly heheh i dalej sie z nimi bawilam i w tym nie jest nic dziwnego!! ;dddDDD

4 1
Zgłoś
naruszenie
Napisano: 25 lutego 2010 o 10:44, autor: XEmolkaX

jak ktos będzie miał wonty , to powiedz , że lesbijką nie jesteś i z samymi dziewczynami siedzieć nie będziesz . xd

5 1
Zgłoś
naruszenie
Napisano: 25 lutego 2010 o 10:46, autor: Lolka33

Ja na przerwach czasem chodze i gadam z chłopakami a dziewczyny mówią że wole kolegów niż koleżanki ale ja je ignoruje a ciebie rozumiem

6 1
Zgłoś
naruszenie
Napisano: 25 lutego 2010 o 10:53, autor: Dulce550

ja też wole gadać z chłopakami, nie wiem czemu lepiej jest mi tak :)

5 0
Zgłoś
naruszenie
Napisano: 25 lutego 2010 o 11:18, autor: sexiasiunia14

zgadzam się z , possessed . ♱ i z sexiasiunia14

5 1
Zgłoś
naruszenie
Napisano: 25 lutego 2010 o 20:47, autor: profil usunięty

Nie ma t tym nic dziwnego w końcu to też przyjaciele. Też czasem wole spędzć czas z chłopakami i może to dziwne ale czasem są lepsi od dziewczyn. Zresztą myślę że chłopaki w niektórych sprawach lepiej doradzą i nie ma w tym nic dziwnego że spędzasz czas z kimś innym niż dziewczyny.

3 1
Zgłoś
naruszenie
Napisano: 28 lutego 2010 o 21:15, autor: profil usunięty

ja się nie dziwię. Babki tak wkurzają, przemądrzają, a kolesie są konkretni i tp. Ja też wolę z nimi czas spędzać x3

2 1
Zgłoś
naruszenie
Napisano: 07 marca 2010 o 19:16, autor: profil usunięty

Nic w tym dziwnego ! Teeeeż wolę spędzać z chłopakami. Oni mnie czasami lepiej zrozumieją niż dziewczyny. Największa różnica jaką zauważam to jest taka, że jak dziewczyna do mnie mówi to kręci, coś ukrywa, przeżywa jak mrówka okres, albo plotkuje. Chłopak wali prosto z mostu, mówi wszystko szczerze, a jak ściemnia to od razu to widać : D

2 1
Zgłoś
naruszenie
Napisano: 22 marca 2010 o 21:47, autor: profil usunięty

ja też tak mam nic w tym dziwnego i na przykład powiedziałam jednemu kumplowi że się kocham w Pawle(super kolo z mojej klasy) a on dotrzymał tajemnicy teraz już wiem że mogę na Szymonie polegać

1 1
Zgłoś
naruszenie
Napisano: 27 marca 2010 o 21:27, autor: prini

noo jak np. dziewczyny gadają tylko z dziewczynami, to jak już jedna gada z chłopakiem to wielka draka, bo to u nich niespotykane . też czasem spędzam czas z chłopakami, ale to u mnie normalka .

2 1
Zgłoś
naruszenie
Napisano: 20 czerwca 2010 o 11:14, autor: profil usunięty

Odpowiedz na to pytanie